2011-02-13

Nėščiųjų gydymas ir profilaktika

 
        Nėščiųjų, sergančių virusinėmis ir infekcinėmis ligomis, gydymas ir profilaktika Transfer Faktorių pagalba.
Savo patirtimi dalijasi Irkutsko m. infekcinės ligoninės, priėmimo skyriaus Vedėjas, medicinos mokslų  kandidatas , V.V Leonenko
Paskutiniu metu vis dažniau domisi Tranfer Faktoriais (TF) besilaukiančios arba ketinančios pastoti moterys . Jas sieja vienas tikslas – pagimdyti normalius ir sveikus vaikus.
 Tai įdomi ir labai aktuali tema.  Ne tik Rusijoje, bet ir užsienyje susiduriama su problemomis, kurias dažnai sutinku savo darbo praktikoje – tai citomegalo virusas, toksoplazmozė, herpes virusas, chlamidiozė ir t.t. Daugelis preparatų skirti gydyti šioms ligoms – neleistini vartoti nėščiosioms. Ir šiuo atveju, žmonės vartojantys Transfer Faktoriaus (toliau TF) preparatus – atsiranda labiau palankioje situacijoje, kadangi šį preparatą sukūrė ne koks amerikietis, rusas ar kinietis, jį sukūrė visagalė Gamta. Ir todėl jis taip efektingai  veikia,  apsaugodamas neščias moteris nuo citomegalo, herpes virusų, hepatito C, ir daugybe kitų infekcinių susirgimų.

Labai dažnai žmonės užduoda panašius klausimus: ”Mes norime planuoti kūdikį, bet bijome įvairių nepalankių faktorių, kurie gali negatyviai atsiliepti nėštumo eigoje, bei kūdikio sveikatai, todėl kyla klausimas, ar gali padėti TF?
Reikalas tame, kad nėštumas – tai taip vadinama imunodepresija, dažnai pasireiškianti netikėtai atsirandančiomis somatinėmis arba virusinėmis problemomis, tokiomis kaip citomegalo virusas, toksoplazmozė, herpes virusas, chlamidijos, įvairiomis urologinėmis bei venerologinėmis ligomis, kurių gydymui neleistina vartoti antibakterinių ir priešvirusinių preparatų. Viso to eigoje, vaisius patenka į imunodepresijos tėkmę, kuri pasireiškia kaip nėštumo patologija. Tuo pačiu momentu  labai svarbu apginti juos ir suformuoti jiems įgimtą imunitetą. Ir jei jūs jam padėsite – Gamta jums padės!  Kuomet  aš duodu šį preparatą, tai būtinai jį paimu į rankas ir sakau: ”Jį sukūrė Gamta, todėl jums  sakau – su Dievu!  Ir tai padeda. Ir jeigu matau specifinę paciento veido išraišką – tuščias akis, kurios žvelgia į šį  stebuklą su nepasitikėjimu, tuomet aš niekada TF neduodu tokiems pacientams.
Dabar truputi konkrečiau apie preparatus, skiriamus nėščioms moterims. Aš visada pradedu  nuoTF Classic. Jis TF preparatų pagrindas. 1934m. Sovietų  Sąjungoje, o 1949m. JAV gydytojams – mokslininkams pavyko perkelti Transfer faktorius iš ligonio, sergančio tuberkulioze ultramolekuliniu būdu, išgrynindami TF. Ir jie jau nuo to laiko pradėjo gelbėti ypatingai sunkius ligonius nuo tuberkuliozės.
Mes turime nuostabią priemonę. Kodėl? Todėl kad per amžių amžius imuniteto perdavimas vyko per motinos priešpienį. Gyvūnai buvo susidūrę su visomis galimomis ligų kilmėmis, ir net su tokiomis, kurių medicina dar neaptiko. Kada besilaukianti moteris vartoja TF, preparato pagalba ji padeda formuoti kūdikiui kokybišką įgimtą imunitetą, todėl pirmame ir paskutiniame nėštumo trimestruose patariama vartoti TF Klasik. Ir vėliau, tik gimus kūdikiui, reikia krūtį patepti TF ir tegul kūdikis gauna pirmą gurkšnį priešpienio.
Kodėl visa tai sakau? Todėl kad kitko nelieka, taip vadinamas imuninės informacijos   perdavimas motina – vaikui 1922 m įsaku buvo dirbtinai nutrauktas. Sovietiniai pediatrai, mokslininkai nusprendė, kad priešpienis yra nepilnavertis maitinimas kūdikiui, neturintis jokios maistinės vertės. Ir visa tai tęsėsi iki pat 20 amžiaus pabaigos. Dabar gimdančios moterys yra netekusios imuninės informacijos, kuri kaupėsi per visą žmonijos istoriją. Jos turi tik įgytą per savo gyvenimą imuninę informaciją, kuri yra su spragomis. TF pagalba, kuris gautas iš karvių priešpienio, mes galime padidinti ir atstatyti tą imuninę patirtį. Kaip tai padaryti? Tai būtent, su pirmu maitinimu. Ištepkite spenelį TF Klasiku, ir jūsų kūdikis gaus būtent tai, ką 1922m. atėmė pediatrai. Tai ypatingai svarbu.
Nėštumo metu stenkitės atsargiai vartoti TF Tri-Factor , taip pat atsargiai duoti ir  ką tik gimusiems kūdikiams. Aš šį preparatą vadinu sarginiu šunimi. Iš esmės tai kamieninės ląstelės. Palyginus su TF Klasiku,šis veikia stipriau. Aš jį vadinu organizmo švarintoju.O ten, kur nebėra ką valyti – jis stiprins gynybines imuniteto sistemos sienas. Kodėl? Nenukrypsiu į smulkmenas, galite pasiskaityti apie citokinus, interliaukinus ir t.t. Pasakysiu taip. Niekada mano praktikoje TF skiriant nėsčioms moterims nebuvo jokių negatyvių veiksnių. TF Tri – faktorių skiriu nėščioms, turinčioms prieš uždegiminius lyties organų procesus. Jei problema gimdos kaklelyje, tai prašau- tamponą ar žvakutę apiberti TF Tri – faktoriumi. Rezultatas tikrai bus.
Naujagimiams pvz., užpūliavo akytės, panaudokite TF Tri -factor skystame pavidale, arba suberti į kremą pažeistai odai tepti. Jūsų kūdikis kuo puikiausiai jausis. Dienos bėgyje žmogų galima išvesti iš gripinio stovio, duodant kas 2 val. TF Tri -faktorių. Tokiais ekstra susirgimų atvejais TF Tri-faktorių galima duoti ir kūdikiui, tik mažesnėmis dozėmis. Ir vakare jūs savo vaiko nepažinsite – jis kuo puikiausiai jausis. Gerkite patys TF Tri -faktorių ir jūs nesusirgsite.

Ar jūsų praktikoje buvo įsimintinų atsitikimų, apie kuriuos galėtumėte papasakoti?
Taip, žinoma, gimdė 8 moterys su aukštais hepatito C rodikliais ir neužkrėtė šiuo virusu savo kūdikių. Panašiose situacijose vyksta vidinis vaisiaus užkrėtimas virusiniu hepatitu C.  Vartojant TF, moterys apsaugo nuo šio viruso kūdikius. Ypatingai pavojingas – citomegalo virusas, ir šiose situacijose  TF padės. Tais atvejais, kuomet žemas kraujo spaudimas, rekomenduojama vartoti TF Plus. Jei problemos su žarnynu ar riebalinė hepatozė, šiuo atveju vartoti TF Klasika ir TF Glukouch. Jei skausmas po krūtine, ir jei turite problemų su širdimi, tuomet patartina vartoti TF Klasika ir TF Cardio(BCV -kraujas, širdis, kraujagyslės). Su TF pagalba aš padedu besilaukiančiai daugeliu atvejų. Mama  tampa sveikesne  ir pagimdo sveiką kūdikį.

Kuomet diagnozuojamas citomegalo virusas, ką rekomenduojate  pacientui ?
Kuomet diagnozuoju citomegalo virusą, gydimą pradedu visada nuo vadinamųjų  švarintojų TF Tri – faktoriaus ir TF Pliuso. Bet tada reikia būti labai atidiems. Jeigu pasireikštų kokia tai staigi reakcija, būtina sumažinti dozuote. Pirmoje eilėje – TF Tri -faktoriaus, pereinant prie 1 kapsulės per dieną arba 1 kapsulę per 2 dienas. Bet nutraukti preparato vartojimo negalima.


Jei vaikui dabar 4mėn., ir jis gimė su citomegalo virusu, ar galima jam duoti TF Tri - faktorių?
Galima.  Bet kaip bebūtų, jis – kūdikis, visgi pradėkite nuo TF Klasiko ir TF Kardio(BCV), o tik vėliau pereiti prie TF Tri-faktoriaus. Kodėl Kardio? Todėl kad citomegalo virusas tai ne tik ateityje gresiantis miokardo infarktas, bet ir kitos širdies problemos, ir dar prie to paties galimi centrinės nervų sistemos sutrikimai. Įsiminkite prašau sekančius žodžius- vaikai, kurių motinos vartojo TF užsimezgant gyvybei, gimsta labai protingi!

Ar šie vaikai vystosi greičiau, nei tie, kurių motinos TF nevartojo?
Taip, vaikai vystosi greičiau. Jie tampa  protingesni ir savarankiškesni, nei kiti vaikai.

O jūs pats vartojate TF?
Aš vartoju TF, nes jau amžius mano toks. Aš geriu TF dėl Alzheimerio ligos profilaktikos, ir be to, ankščiau turėjau didelių sveikatos sutrikimų, todėl aš ir patikėjau šiuo preparatu.

O kiek jums metų?
55


Ir jau bijote dėl Alzheimerio ligos?
O kaipgi! Kelią šiai ligai jau dabar reikia užkirsti!

Todėl ir paklausiau, nes mačiau jus filmuotoje medžiagoje. Ten pasirodėte jaunas ir sveikas vyras.
Todėl ir vartoju TF. Tai unikalus preparatas. Jūs iš tikrųjų, nebijokite vartoti TF. Savo patirtimi sakau, nes mane iki jo vedė pats Dievas. Ir aš iki paskutinio momento netikėjau šiais preparatais, sakydamas, kad tai eilinė apgaulė, ir kad tai – ne man. Kuomet pats  išbandžiau ir įsitikinau jų efektyvumu, ir po to kitus pradėjau gydyti jais, gavau puikius rezultatus. TF organizme padaro puikią tvarką ir nebijokite palaipsniui keisti skirtingus produktus. Prie onkologinių susirgimų, prie urogenitalinių patalogijų – Kardio(BCV), TF GliuCouch, TF Plius, TF Klasikas. Aš gelbėjau žmones, kuomet mūsų apylinkėse siautėjo hepatito C viruso epidemija. Kuomet per trumpą laiką, nuo šio viruso mirė daugiau kaip 100 žmonių, aš sergančiuosius  gelbėjau tik TF pagalba ir antioksidantais. Mano skyriuje, nuo toksinio virusinio hepatito prie mirties gulėjo vyras, nes jo žmonai buvo gaila leisti pinigus šiam preparatui. Ir kuomet jį išleido iš ligoninės kaip beviltišką ligonį, aš jį išgelbėjau TF ir antioksidantų pagalba.

Gal pateiksite iš jūsų praktikos rezultatų dar, kuomet besilaukiančios mamos vartojo TF?
Imkime, kaip pavyzdį, citomegalo virusą. Pradedame gydyti, po to ji pagimdo, viskas tvarkoje ir normalu, mamos apie mane užmiršta…. Pas mane nukreipiamos  besilaukiančios tik su viena diagnoze – gresiantis nėštumo nutraukimas del rimtų infekcijų: citomegalo, herpes virusai, toksoplazmozė ir t.t.  Atramos tašku to nedaryti buvo mano artima giminaitė, kuriai su ginekologų kontrole aš nenutraukiau 24 savaičių nėštumo. Pradėjau jai duoti TF nuo pat pirmos dienos,  kuomet  ji kreipėsi pas mane. Kartais būna jau per vėlu -  II ar III nėštumo trimestras. Tai atsitinka tuomet, kai besilaukiančios neskuba atlikti pilną apžiūrą ir dažnai atsiranda puokštė ligų. Kuomet tokios problemos, reikalinga ypatinga priežiūra, patariame savarankiškai negimdyti, siūlome Cezario operaciją, tik vėlgi,  nepamirškime gimus kūdikiui su pirmu maitinimu duoti jam TF. Netgi mamai prieš  pat gimdymą vartoti TF.
Ką jūs rekomenduojate, kuomet besilaukianti  turi neigiamą rezus faktorių?
Siūlau vartoti bet kokį TF preparatą, kokį tik pageidaujate. Galite juos keisti kaip pageidaujate. Galite juos keisti kiekvieną mėnesį, bet būtinai prie jų pridėti antioksidantus. Juk rezus faktorius – tai papildomi antikūniai. Ir tie antikūniai nori pakenkti vieni kitiems (t.y. supresoriai, ląstelės ”žudikes”, helperiai). TF juos vienija. Kodel? Ogi todėl, kad jų toks darbas, nenukrypsiu į patogenezės smulkmenas. Tai pakankamai sudėtinga. Atminkite! Naudodami TF šioje situacijoje, ląstelės bus sutaikytos ir nebus  skirtingų rezus faktorių nukrypimų. TF Klasikas šiuo atveju tinkamiausias.
Gerbiamas Večeslavai Viktorovičiau, jūs drąsiai skiriate nėščiosioms tokius preparatus, kaip TF GliuCouch, TF Kardio, TF Plius?
Žinoma, tai pakankamai gerai subalansuoti papildai ir jei yra problemos su kasos disfunkcija, tai galima tikėtis padidintos peristaltikos, to pasėkoje – skausmas po dešiniu šonkauliu. Žinokite, ir apie tai perspėkite pacientes.
Kokios jūsų pareigos?
Priėmimo skyriaus vedėjas, medicinos mokslų kandidatas.

Kokioje ligoninėje dirbate?
Irkutsko m. apskrities infekcinėje ligoninėje. Šiai ligoninei priklauso visa apskritis.

Pavyko ligoninei, kurioje dirba toks gydytojas.
Aš visą tą kelią, kankinančiais etapais, perėjau per patį save. Pradžioje aš netikėjau TF, galvojau kad padėjo tik atsitiktinumas. Bet dabar be TF aš neplanuoju jokio gydymo. Pvz.: gydant akių herpesą, TF Tri – faktorių galima tiesiai į akis paberti ir gausite tokį puikų efektą, kokio neteko matyti. Pasaulyje daug žmonių, turinčių labai rimtų problemų su sveikata. Kartais susiduriama su šiuolaikinės medicinos bejėgiškumu. Su TF praktiškai galima išspręsti visas sveikatos problemas. Aš neskleidžiu propagandos: ”Vartokite žmonės TF – būsite sveiki!” Ne. Kiekvienas turi subręsti tam, kad galėtų vartoti šį preparatą. Ar vėliau, ar anksčiau, jis vis tiek ras jį. Per jus, per mane, per ką kitą. Kodėl? Todėl, kad jis sukurtas GAMTOS ir DIEVO. Dažnas žmogus, kuris kreipiasi į mane, jau  turi informacijos apie TF poveikį. Pas jį kažkas sirgo šeimoje, ar net pats sirgo. Jie tai išbandę patys, arba išbandę jų artimieji. Tuo pačiu įsitikindami, kad tai ne kokia eilinė apgaulė, kad tai kokybiškiausia priemonė gydytojo rankose. Aš manau, kad ateityje tik daugės medikų, kurie pasiūlys TF tam, kad padėtų žmonėms, ir visų pirma tam, kad padėtų sau juos išgydyti. Žmonės turi pamatyti kaip jie veikia, išbandydami patys. Ir tai yra tai, kas gali atverti kelius šiam preparatui.

Aš sutinku su jumis. Kuomet žmonės man skundžiasi sveikatos problemomis, ir jie atsisako dėl vienų ar kitų priežasčių vartoti TF, tuomet aš jiems sakau, kad jums nelaikąs dar vartoti TF, nes per mažai dar patyrėte kančių.
Taip. Šioje situacijoje agitacija beprasmė. Nereikia šito daryti. Jis vėliau ar anksčiau tai atras. Žmogui reikia leisti apie tai pagalvoti vienam, ramioje aplinkoje. Duoti jam literatūros, internetinių puslapių adresus, kuriuose galėtų gauti visapusišką informaciją. Jis tai gali padaryti individualiai, be pašalinių akių. Nereikia šio preparato nešiotis ant delno, ar dėti, kaip reklamą, į lentyna prie maisto produktų ar vaistų, reikia tik patikėti tuo, kad jį sukūrė Gamta. Ir jis iš tikrųjų padeda.

Ar esate susidūręs su TF naudojimo praktika  encefalito gydymui?
Taip, šiai dienai, be TF encefalito aš negydau. Papasakosiu vieną įvykį. Erkinis encefalitas. Vaikas sirgo meningoencefalito – poliomielito forma. Aš jį išgelbėjau per 3 dienas. Niekas nepatikėjo šiuo atveju. Aš gydau įvairių formų meningitą. To pasėkoje, ligonės netgi pamiršta, kad sirgo šiomis ligomis ir gimdo sveikus vaikus.

Kokius TF rekomenduojate šiose situacijose?
Šiais atvejais aš naudoju TF Tri -faktorių ir TF Pliusa. Bet dozuote – triguba. Šitam vaikui buvo paskirta kasdieninė triguba dozuote. Ir aš paprašiau tėvų: “Su kuo norite  -elniais, lėktuvais, laivais, bet gaukite TF Tri -faktorių! ”Po šio įvykio, po kurio laiko, priimdamas eilinį pacientą, mane staiga iškviečia vyriškis, ir sako: ”Ačiū jums labai!” Aš nieko nesuprantu kas vyksta, ir atsakau: ”Atsiprašau, jūs kažką painiojate, aš jūsų nepažystu. Už ką ačiū? ”Jis atsako: ”Jūs, aišku, manęs neprisimenate. Bet jūs išgelbėjote mano sūnų!” Ir šis vyras atvažiavo iš kito miesto, kad pažiūrėtų man į akis. Jis nesitikėjo, kad egzistuoja šis stebuklas pasaulyje. Tai ne apie mane, tai apie TF!

Kokio amžiaus buvo tas vaikas?
Aš tiksliai dabar nebepamenu, bet apie 10-12 metų. Aš gydau tokias ligas, kaip Laimo, erkinis encefalitas. Buvo įvykis: vyrui temperatūra 39, o jam ryte reikėjo skristi  į Maskvą. Jam sakau: ”Tau nustatytas encefalitas, tave paralyžuos!” Jis paima buteliuką TF Tri -faktoriaus ir visgi išskrenda. Ten per 3 dienas sugeria visą buteliuko turinį ir po kurio laiko skambina ir sako: ”Dėkoju jums, kad sugrąžinote man mano vyriškumą! ”Kada jūs pradėsite dirbti su TF, jūs niekada su jais nesiskirsite.

Bet yra žmonių kategorija, kuri niekuo netiki. Jie gali vartoti TF, bet paskui sakyti: ”man nepadėjo..” Čia gal reikia dirbti su mintimis?
Tarp kitko, apie darbą su mintimis. Visa psichiatrija, nuo šizofrenijos iki Parkinsono, epilepsijos ir t.t. – tai TF sritis. Šiais atvejais atsargiai vartokite TF Tri -faktoriu. Pradėkite nuo TF Klasiko, Kardio, Gliucouch, TF Pliuso. Ir tada jūs pasieksite pritrankiančius rezultatus. Aš jums pasakysiu taip! Vaikai, kurie blogai mokinasi ir pradeda gert TF, tampa tiesiog idealiais vaikais. Jie tampa imlūs mokslui. Ir dar pasakysiu. Jei nors kartą žmogus išgers TF – organizmas tai prisimins. Juk TF – tai mokytojas, o jei jau organizme jis atsiras, tai jo jau nebus įmanoma išprašyti. Ir jeigu neišvengiamai būtina žmogui padėti, o jis netiki jokiais būdais į tai – įberkite TF į maistą. Ir dar viena tema, kurią norėčiau paminėti – tai menstruacijos. Jeigu norite suteikti moteriai gyvybingumo, esančiai menopauzėje jau penkerius, septynerius ar net visus dešimt metų, nebijokite, pradėkite duoti TF, ir jūs pamatysite atjaunėjusia, vėl gyvybingą moterį. Ir dėl to mane vėl klausia moterys, ar joms būtina vėl naudoti apsisaugojimo priemones. Taip klausdamos, jos net nepastebi, kad atjaunėjo visapusiškai 10-15 metų.

O ar kreipiasi moterys, turinčios miomas?
Žinoma. Ir visų nuostabai, jas diagnozavau ne aš, o TF Tri – faktorius. Jeigu pas jus apsilanko ligonis su neaiškia diagnoze, skirkite jam TF Tri -faktoriu ir TF Pliusa. Šie produktai jums išves visas patalogijas, kurios yra organizme. Gimdos miomos, fibromos, įvairios onkologinės problemos, neaiškūs negalavimai, netgi, kartais ir sifilis iškyla. Disbakteriozes be TF  net negalvokite išgydyti, tame tarpe ir skrandžio opas, ir daugelis kitų.

Ačiū Jums labai. Jūsų patirtis neįkainojama, ir bus labai reikalinga tiek gydytojams, tiek paprastiems žmonėms.
Savo laiku aš patikėjau šiuo preparatu. Bet aš ligi šiol ne viską apie jį žinau. Netgi tie patys amerikiečiai, išnarstę ji gerokai giliau negali suprasti, kodėl TF toks protingas, kodėl jis dažnai padeda tokiose situacijose, kada beviltiška kažkuo padėti žmogui.

Tikrai, mes susiduriame su unikaliu reiškiniu-TF. Aš taip pat daug ko nesuprantu, ir turbūt nesuprasiu, kaip jis veikia. Bet matydama, kaip jis padeda daugeliui žmonių, aš paprasčiausiai juo tikiu!
Tai  ir yra svarbiausia. Visiems geros sveikatos.

Medžiaga panaudota iš http://www.immunity-4life.com/.